Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

4 Nisan 2014 Cuma

Emirhan'a Kardeş Geliyor :)

Eveeet efendim, durum başlıktaki gibi, bebiş bekliyoruz.. İlk 3 aylık dönemi bitirdik çok şükür.. Bu aylarda, Emirhan'a hamileyken pek yaşamadığım bulantılar daha çok hissettirdi kendini..


12+5 haftalıkken

Cinsiyeti -sağlığından sonra- en merak ettiğimiz şey, 2 hafta sonra kontrolüm var, gösterirse o zaman ögreneceğiz inşallah. Şuan 15 haftalık olduk.

Emirhan duruma alıştı şimdilik, "annenin karnında bebiş var" diyor ve arada bebişi seviyor karnımdan :) Zaten televizyonda bebek görsün hemen seviyor bağrına basıp bebiiiiişşş diye..

2 yaşına geliyor artık kardeş zamanı geldik diyorduk, Rabbim de nasip etti. Bekledigimiz birşey olsa da sevinçle birlikte paniklemedim değil :) Tam rahata erip bebeklik dönemini atlattık, uykular düzene girdi derken tekrar başa dönmek nasıl olacak bakalım.. üstelik bu sefer Emirhan da var, bakalım kardeşiyle arası nasıl olacak..

Bir de bu hamilelikte göbüşüm ilkine göre daha çabuk çıktı, ama bu normalmiş zaten ilk hamilelik de geç çıkarmış. Neyse ki göbüş olsa da kilo artışı olmadı ilk trimesterda. Şuan 53,5 - 54 kilo arasındayım, ilkine de bu kiloyla başlamıştım ve 10 kilo alarak bitirmiştim.

Birkaç gündür de pek hastayım, ben diyeyim üst solunum yolu enfeksiyonu, siz deyin grip.. böyle ikisinin ortası hapşırıklı tıksırıklı öksürüklü günler geçiriyorum.. Doktorlar hamileyken ilaç yazmadığı için doktora da gitmedim, Emirhan'ı evden gönderdim dinleniyorum, bakalım kaç günde geçerse artık..

Biz de durumlar böyle, minik pisimin cinsiyeti ve diğer gelişmelerle geri dönmek üzere. 

Sevgiler :)

4 yorum:

Gülten Bostancı dedi ki...

maşallah ne güzel Allah sağlıklı eylesin inşallah kızdır 😁 2yaş arada çok iyi

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Amin, sağolasın Gülten.. Oğlan çıktı bizimki :)

Kayra'm Büyürken dedi ki...

hayırlı olsun :) sağlıkla kucağınıza alın inşallah.sevgiler

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Sağolun, amin inşallah.. sevgiler :)

Yorum Gönder