Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

16 Mart 2014 Pazar

Mickey Fare Keçe Tablo

Selamlar,

Bu keçe panoyu bir arkadaşımın oğlu için yaptım.. Bitireli 1-2 ay oldu ama henüz gidip kendisine hediye edemedim..
Arkadaşım bana geldiğinde işlerimi çok beğendiğini söylemişti ve laf arasında mickey fareyi çok sevdiğini öğrenmiştim. Onun için nasıl birşey yapsam diye tasarlarken aşağıdaki pano ortaya çıktı.


İstedigim boyutlarda ayaklı ve asma yeri olan bir çerçeve buldum. Ahmet Furkan'ın odası beyaz olduğu için çerçeveyi beyaza boyayıp vernikledim.


Balonlar çocuk odası tablolarının olmazsa olmazı bence :) Ayrı bir neşe ve renk katıyorlar..
Güneş de bize gülümsüyor..


İlk defa bu kadar ayrıntılı bir figür çalıştım, orjinaline benzemesi için kalıbı ve dikiminde hayli uğraştım..


Duvara asılmış hali.


Bu da çerçevesine isim yazılmamış hali.


Kız çocukları için de bir tablo yapmaya başladım, henüz bitmedi ama ondan da bir kareyi paylaşayım.

Bu keçe panolardan sipariş üzerine çalışabilirim.
İletişim için mail: kurdelelikedi@gmail.com

Sevgiler :)






2 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

Çok sevimliler ellerine sağlık canım

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Yorum Gönder