Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

10 Nisan 2013 Çarşamba

Bahçeler İçin Fikirler

    Moda tasarımı okumuş olsam da, iç mimarlık ve peyzajla ilgili şeyler hep ilgimi çekmiştir.. Çiçek, bitki yetiştirmek çok zevkli.. Ancak onları uyumlu bir şekilde bir araya getirmek de, onları tohumdan yetiştirmek de ilgi ve bilgi gerektiriyor..

    Annemler bahçeli eve taşındığından beri daha bir ilgilenir oldum böyle şeylerle.. Zengarden sitesini bilenler vardır, geçen sene oradan baya bir tohum aldık ama biraz zamansız ektiğimizden, biraz da bebek gibi bakım istediklerinden çoğu tohumdan verim alamadık.. Bazılarını ise direk toprağa ektik ve zahmetsizce çıktılar Özellikle ipek çiçeği ve sarmaşık gündüz sefası tohumdan çok kolay yetişiyormuş bunu öğrendik :) Bu sene ise daha çok fide yada hazır çiçek alarak bahçeyi güzelleştirme çabasındayız.. Tam olarak düzenlediğimizde bahçeden resimler de paylaşmayı düşünüyorum..

     Bu süreçte netten çok güzel peyzaj uygulamaları ve enteresan bahçe fikirleri buldum.. Onları sizlerle de paylaşmak istedim..
   




Ohh şöyle çimlere bi yayılayım diyenler için yatak, koltuk bile yapmışlar :)



Çakıllarla yapılan bu  uygulamayı çok beğendim..


Çok şirin saksı uygulamaları..










Hayalimdeki bahçe diyebilirim.. Çardak, köprü ve havuzda koi balıkları..



Minik de olsa havuz ve köprü yapmanın mümkün olduğunu gösteren cici bir bahçe..


Böyle toprak saksılar bulabilirsem bunu yapmayı çok istiyorum..
İçlerinden çiçeklerin sarktığını hayal edebiliyorum :)
Sarkan petunyalar çok yakışır mesela..



Bu taş yol baya işçilik gerektirir ama sonuç mükemmel..


Bahçeniz yok mu? Dert etmeyin..Saksılara bu şekilde kendi minyatür bahçenizi oluşturabilirsiniz :)

Sevgiler..

2 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

yesıllıkte bır baska huzur verıyor

Gülten Bostancı dedi ki...

o nasıl bir bahçe öyle gördükçe içim açıldı Allah razı olsun paylaşımın için

Yorum Gönder