Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

25 Mart 2013 Pazartesi

Çakıl Taşları..


   Bir haftadır evde değilim canlar.. Eşim iş için Amerika Seattle'da, biz de  Emirhan'la o anneanne senin bu babaanne benim geziyoruz :) İnternete de o sebeple pek giremiyorum..

   Bir haftamiz daha var ayri, neyse ki babası oğluma ciciler almış, onlarla avunuyoruz :) Geldiğinde onları da sizinle paylaşacağım..


    Hava güzel oldukça parka çıkıyoruz Emirhan'la ve yukarıda görüldüğü üzere sürekli yerde kendisi.. Normalde çocuk dediğin salıncakta sallanır, kaydıraktan kayar falan de mi.. yok bizimki salıncaktan aşağı atlıyor, neymiş çakıl taşlarını avuçlayacakmış, yeri eşeleyecekmiş :)

   Şu pek değerli çakıl taşlarından eve bir çuval alıp döksem mi diyorum.. Parktan ayrılması çok zor oluyor :)

 Şimdilik bizden bu kadar..
Sevgiler :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel ya ...Ben de hep kaymak istiyorum ya da abilerden gördüğüm gibi tersten çıkmaya çalışıyrum...

Gurme Şirine dedi ki...

maaşallah çok şeker...

Mehtap dedi ki...

maşallah kuzuya çok şeker..

Yorum Gönder