Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

13 Şubat 2013 Çarşamba

Tesettür Gelinlik Modelleri

      Gelinlik modellerini araştırırken bulduklarımı sizlerle de paylaşmak istedim. Daha çok fransız danteli gelinliklere baktım ama onun dışında da modeller var.. Bazılarını ise tesetturlu olmasa da uyarlanabilir olduğu için koyuyorum..









Yukarıdaki zarif modeller Elie Saab imzasını taşıyor.. 



Prenses Stephanie'nin Elie Saab gelinliği






Sanırım bu modeli, bir üstteki modeli baz alarak çalışmışlar..



 Taş detaylarına bayıldım..




Değişik tarzda bir gelin başı örneği..









Yukarıdaki beş model Nüans Moda'ya ait


Yukarıdaki modelin üst kısmına bayıldım, favorilerimden..



















Ve yazıyı bu dua eden gelin pozuyla bitirmek istiyorum :)
Allah, düğün yapmak üzere yola çıkanların yardımcısı olsun..

Sevgiler :)



12 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

hepsi birbiirnden güzel...
söyleyecek söz bulamıyorum :)

Mehtap dedi ki...

vavvv cok degisik modeller cikmis. bu yollardan geceli cok olunca gelinlik modasini takip etmez olduk

morumsubalon dedi ki...

ne tesadüf, damatlardan biri arkadaşım (:

Türkan dedi ki...

Her genç kızın rüyasıdır gelinlik,darısı bekleyenlerin başına.

Tesettürlü Gelin dedi ki...

Bu modellere bayıldım. Çok teşekkür ederim. Mükemmel gelinlikler bunlar...

Adsız dedi ki...

aminnnnnnnnnnnnn

tesettür gelinlik dedi ki...

Dördüncü modele bayıldım. Hepsi birbirinden güzel. Teşekkürler.

destektalep dedi ki...

burdaki tesettür gelinliklerde çok güzel
http://www.candangelinlik.com/tesettur_gelinlik_modelleri

Adsız dedi ki...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden guzel bayıldım Burdan genç kızlara sesleniyorum lütfen almadan önce biraz daha düşünün benim gibi keşke demeyin :((

tesettür gelinlik dedi ki...

Ben de 8. sıradakine bayıldım. Gerçekten harika

konya düğün salonları dedi ki...

Gerçekten hepsi birbirinden güzel modeller.3.sırada ki çok etkileyici.

Yorum Gönder