Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

20 Şubat 2013 Çarşamba

Egemen'in 1 Yaş Şekerleri

    Bu yazımda bahsettiğim çerçeve kutu model siparişimi tamamladım ve gönderdim.. Belma hanıma maille yaptıklarımın resmini gönderince çok beğendi ve sipariş adetini artırdı :) Tekrar malzeme aldım ve yapmaya koyuldum, o sebeple bir süredir yoktum blogda.. Araya Emirhan'ın doğum günü girdi falan (o ayrı bir post konusu :)

     Kendisinin isteği üzerine çerçevelere 3 farklı süsleme yaptım. İçerisine 1 yaş yazısı tasarlayıp yerleştirdim..
 
İşte Egemen'in 1 yaş şekerleri







Çok zevk alarak yaptığım bir iş oldu, umarım devamı gelir :)
Farklı bebek şekeri ve nikah şekeri alternatifleri ile yakında yine burada olacağım..

Sevgiler :)


10 yorum:

Türkan dedi ki...

Güzel olmuş elinize sağlık,arkası çok gelsin.

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Teşekkürler Türkan hanım, inşallah :)

Rümeysanın Elleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım .Çok güzel olmuşlar.

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Sağol canım :)

Unknown dedi ki...

Çok cici olmuş..

MeLiKeACAR dedi ki...

çok tatlı :)

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım...
çok güzel olmuşlar...
çok beğendim :)

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Beğendiğinize sevindim canlar :)

Adsız dedi ki...

bunu ne kadara yapıyosunuz

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Fiyat adete ve içinde lavanta kesesi olup olmayışına göre değişiyor. Ayrıntılı bilgi için düşündüğünüz adeti de yazarak kurdelelikedi@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Yorum Gönder