Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

4 Şubat 2013 Pazartesi

Bebek / Çocuk Kravatı ve Papyon Yapımı

   Bu yazımda, dayısının nişan merasimi için Emirhan'a kravat diktiğimden bahsetmiştim.. Dikerken evde olmadığım için malesef aşamalarını fotoğraflayamadım ve elde diktim.. Fakat kısaca anlatacağım ve aşamalarından yararlandığım siteleri sizlerle paylaşacağım..




Kravat dikme fikri yukarıdaki şirin kravatları görünce aklıma geldi.. Aşamalarını burada bulabilirsiniz..


Ben babasının eski kravatını küçülterek dikmeyi tercih ettim.. Burada ve burada benzer aşamalar var..




Arkasına lastik ve ayarlama klipsi koydum ki, ileriki yaşlarında da kafasından rahatça geçsin (Klipsi eski bir sütyenden çıkartabilirsiniz :)


Arkasındaki kısa ucu kesip diktim, sabitledim..


Body yada t-shirt üzerine keçeden yada kumaştan bu şekilde kravat şekli vermek de mümkün..




Burada da papyon yapımı anlatılıyor. Henüz yapmadım ama oldukça basit görünüyor.


Çok tatlı olmamış mı sizce de? 

Napalım, kız anneleri gibi cicili bicili etekler, saç bantları yapamayacağımıza göre, biz de kravat ve papyonla idare edeceğiz :)

Sevgiyle kalın..


4 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

çok şekerler ellerine sağlık canım...
benimde papyonum var :)

AsyaM İçiN dedi ki...

bencede canım bende bugün oğluma bir papyon yapim bari :) paylaşım için teşekkürler :)

Asyadan Esintiler dedi ki...

çok şekerler.elinize emeğinize sağlık.bloğunuzda çok güzel paylaşımlarda bulunmuşsunuz.bana da beklerim.sevgiler.

Unknown dedi ki...

http://papyon.gen.tr olarak çok beğendik paylaşımınızı emeğinize sağlık

Yorum Gönder