Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

10 Aralık 2012 Pazartesi

Bebek hazırlıkları: Lohusa Şerbeti İçin Bardak - Tepsi Süsleme

      Bebek için özene bezene hazırlıklar yaparken, onu görmeye gelecek misafirlerimizi de ihmal etmiyoruz tabiki.. İkramınız ister meyve suyu, ister lohusa şerbeti olsun, şirin bir sunumla onu daha da tatlandırabilirsiniz :)

Tepsi örtümü kapitone kumaş üzerine fırfırlı harç ve kurdele ile süsledim. (Harcı kapitoneye makinada dikmek istedim fakat ikisi aynı şekilde esnemediği için çok gergin oldu. Söküp elimde diktim.) Köşelerine de arkası yapışkanlı bebek figürü yapıştırdım.

 Ben şerbet ikramı için bu bardakları seçtim ve altlarından geçecek şekilde lastik keserek fırfırlı harca diktim..  

Son olarak da hem tepsi örtüsüne hem bardaklara mavi kalpli taş yapıştırdım. 
Misafirlerimiz de çok beğendiler :)


0 yorum:

Yorum Gönder